در انتظار تو....

در انتظار تو....

%در انتظار تو!

قطار می رود


تو می روی


تمام ایستگاه می رود


ومن چقدر ساده ام


که سالهای سال


در انتظار تو


کنار این قطار رفته


ایستاده ام


وهمچنان


به نرده های


ایستگاه رفته


تکیه داده ام…!



نظرات شما عزیزان:

خودم ...
ساعت2:31---5 شهريور 1393
منظورت کامنته ؟؟؟ خب تو وبلاگم دیگه ...

خودم ...
ساعت2:24---5 شهريور 1393
بیامهاتون میرسه خخخخخخخخ
پاسخ:خداروشکر ولی دیرمیرسه
پاسخ:اگه بخوام بهت بیام بدم کجابیدات کنم
پاسخ:من رفتم بخوابم بای


خودم ...
ساعت2:18---5 شهريور 1393
خب چی میخوای بپرس بگم بهت خاتون ... من که همین جام درچند متری شما
پاسخ:بیامهام میرسه


خودم ...
ساعت2:05---5 شهريور 1393
سلام بابا تبریک تبریک تبریک ...
پاسخ:سلام
پاسخ:باتی
پاسخ:کجایی باتی
پاسخ:بابابلد نیستم بهم نخندی


termeh
ساعت18:08---4 شهريور 1393
سلام بهارجون این مطلبت قشنگه
امیدوارم پیشرفت کنی
پیش منم بیا
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:55 ] [ بهار ]
[ ]